این فایل دارای 16 صفحه می باشد که تمامی اطلاعات مورد نیاز آن در زیر آورده می شود.
چکیده ای از متن:
مقدمه :
بسته بندی بعنوان یک ابزار كارآمد سالهاست كه مورد نظر كارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینكه قابلیت نگهداری بهتری را به كالا میبخشد در كسب سهم بالاتری از بازار برای كالای مورد نظر نیز مؤثر است.
نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند كه عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانكه از واژه به كار گرفته شده برای این نقش ها نیز برمیاید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.
با توجه به بازار تقاضای گسترده داخلی برای انواع سبزیجات، خصوصا نحوه عرضه آنها در مراكز خرید بزرگ و سوپر ماركتها ، لزوم توجه بیشتر به بسته بندی این مواد به منظور افزایش سهولت دسترسی ( عرضه ) و نگهداری مشخص تر میشود...
اطلاعات :
ظرفیت : 1700 تن در سال
محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر كشورسرمایه گذاری كـل: 1123 میلیون ریال
سهم آورده متقاضی: 123 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 1000 میلیون ریال
میزان اشتغالزایی : 30 نفـر
دورة بازگشـت سـرمایه: 18 ماه